  • Data: 2020-12-23 13:09:42
    Temat: Re: Sprzedaż leków w aptece rozporządzenie
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski pisze:
    pozwala.

    > Wie, ale nie chce. Na pewno nie chce na antybiotyki ani na nic, czego
    > pacjent dotąd nie brał, może by zechciał na kontynuację leczenia czegoś
    > przewlekłego, ale też z trudem.

    i się temu nie dziwię

    Co innego pacjent który do tej apteki chodzi i bierze te same leki cały
    czas. W innym przypadku to ryzykuję w zasadzie całym swoim zawodem
    pieniędzmi i wolnością za np 2 zł zarobku. Wydam lek receptowy komuś kto
    usłyszał od sąsiadki że dobry (a mi będzie opowiadał jak zawsze że on to
    zawsze brał), wezmę 20ł za niego , zarobię na tym 2-4 zł a w razie zgonu
    czy czegokolwiek innego po zażyciu to Ja będę odpowiadał całkowicie
    karnie i finansowo za to.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.