  • Data: 2005-01-20 11:45:13
    Temat: Re: Sprzedaz dzialki - na raty - umowa notarialna
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > Dnia Wed, 19 Jan 2005 10:06:31 +0100, bo naskrobał(a):

    > Nie przeszkadza.

    zalezy KOMU i W CZYM.
    Przeszkadza we wzieciu kredytu BUDOWLANEGO w BANKU.
    te pozostale sa znacznie drozsze.

    > Nie ma zdolności czyli ty masz frajerem ?

    Wiesz, ja pezez wiele lat niemialem wg banku "zdolnosci".
    Najpierw dlatego,z ep rowadzilem DG ktrocejniz rok..
    potem bo placilem Podatek wg ryzcaltu.
    Potem dlatego, ze oni lepiej wiedzieli ile mi na zycie potrzeba..

    Przez ten czas Z LEGALNIEOPODATKOWANYCH DOCHODOW i ZE SPRZEDARZY
    MIESZKANIA wlasnosciowego kupilem dzilka, wybudowalem stan surowy...
    I bylbym "olal banki". ale z jednej strony mi sie nie chialo czakac,
    z drugiej strony banki zmniejszyly odsetki od kredytow, z trzeciej nie
    chialenm NA RAZIE sprzedac drugiego mieszkania.....

    > jakieś trafne? :>

    Nie trefne... np mieszkanie w korym jeszcze ROK chce pomieszkac...

    > mylisz nieruchomości z ruchomościami.

    Nie myle...
    Znalazl sie taki WG CIEBIE frajer, ktory sprzeal mi dzialke z odroczona
    platnoscia, bo potrzebowal tylko na raziena instalacje CO.
    Splacilem mu rzetelnie i uzcciwie...
    On zyskal i ja...

    Zreszta u nas w okolicy to sie stalo prawie ze normalne..

    Boguslaw