    From: s...@g...net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż domu / Hipoteka
    Date: 27 Aug 2002 21:49:21 +0200

    dziękuję bardzo za załączone informacje.
    Muszę w takim razie dokładnie poradzić się u notariusza. Mam nadzieję, że nie
    jestem zbyt naiwny ufając notariuszowi iż sprawdzi promesę bankową i agwarantuje
    moje bezpieczeństwo.
    Dzięki Twojej informacji będę jednak dużo bardziej ostrożny.
    Pozdrowienia
    Paweł