  • Data: 2006-04-25 17:05:42
    Temat: Re: Sprzedaż chemii po oświadczeniu
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e27tvd$10n$1@inews.gazeta.pl...

    > Podpisałem, a co mi tam. W końcu i tak nie zamierzałem z tego robić
    > rakiety :-)

    Podpisales, bo musiales. Bez tego hurtownia ci nie sprzeda.

    > I teraz pytania.
    > Czy hurtownia mogłaby odmówić sprzedaży, gdybym tego nie chciał podpisać?
    > Może taki jest wymóg prawny?

    Tak.

    > Czy mieliby wobec mnie jakieś roszczenia, gdybym po podpisaniu zrobił z
    > tego paliwo rakietowe i nie ukrywał tego faktu?

    Urząd skarbowy.

    Jak juz stwierdzono, ten wymóg wynika z ustawy o podatku akcyzowym i wielu
    rozporządzeń do niej. Po prostu w hurtowni chemicznej kupujesz towar BEZ
    akcyzy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.