  • Data: 2009-08-02 17:38:54
    Temat: Re: Sprzedaż bez umowy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 02 sierpień 2009 14:41
    (autor m...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <a...@g...go
    oglegroups.com>):

    > Lub np. nieroztropny - to może się również trafiać wśród ludzi
    > dorosłych i zdrowych psychicznie. Wiele osób zawiera umowy, których
    > potem żałuje.

    No tak. Do tego momentu tak. Wniosek o wieku wysnułem z dalszego
    podstępowania. Bo osoba dorosła, będzie sobie żałowała pochopności i tyle.
    Natomiast gość nie dość, że zażądał zwrotu, co jest już lekko niedojrzałe,
    to jeszcze gdy go nie otrzymał, próbuje szukać drogi prawnej. Jeżeli więc
    nie kryje się za tym wyłudzenie, to musi silna niedojrzałość sprzedawcy. A
    skoro tak, to może wynikająca z wieku i wtedy owszem, może zachodzić to, co
    mówię.

    > Nie wyprowadzałbym pochopnych wniosków co do zdrowia
    > psychicznego i wieku.

    Ja tylko podaję _różne_ możliwości. Podałem ich kilka. To grupa dyskusyjna i
    może ktoś ma podobny przypadek, a właśnie pasujący do moich rozważań.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)