eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca nikczemnego wzrostu ;)Re: Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)
  • Data: 2017-12-06 20:22:04
    Temat: Re: Sprzedawca nikczemnego wzrostu ;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-12-06 o 16:46, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:p08i8a$pgc$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2017-12-06 o 11:49, J.F. pisze:
    >>>> Pytanie: Czy ktoś uparty mógłby żądać wydania towaru?
    >>
    >>> Jesli cos sie nie zmienilo, to tak.
    >>> Wystawienie w sklepie towaru z cena stanowi oferte sprzedaży.
    >>> Ty mowisz "proszę to" czy "kupuje to" i niniejszym przyjałeś oferte i
    >>> transakcja kupna-sprzedazy zostala zawarta.
    >>
    >>> Pozostaly drobne formalnosci - wydanie towaru i dokonanie zaplaty.
    >>
    >>> P.S. I nie ma tlumaczenia "pracownik sie pomylil, to nie powinno
    >>> kosztowac 50 zl tylko 250".
    >
    >> Ale tu nie mówimy o różnicy w cenie,
    >
    > Cena o tyle ciekawa, ze przy kasie mozesz uslyszec "250".
    > A przepis ciagle ten sam :-)
    >
    >> tylko o tym, że sprzedawca nie jest w stanie fizycznie wydać towaru.
    >> Może to stanowić uzasadniony powód do odmowy sprzedaży.
    >
    > Masz na to jakies uzasadnienie ?

    Podobne jak do tego, że krowa nie może latać - skoro nie umie, to żadne
    dopytywania o uzasadnienie osób, które tego nie rozumieją, nie zmienią
    tego stanu rzeczy :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1