eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy!Re: Sprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy! [!]
  • Data: 2003-10-06 08:08:15
    Temat: Re: Sprzedawca nie chce przyjac sprzetu do naprawy - pomocy! [!]
    Od: "" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > proponuje udac sie raz jeszcze do tego sklepu, przygotowac od razu pisemko,
    ze
    > sprzedawca (tzn. firma) zostala poinformowana o twoich zadaniach i prosic o
    > wyjasnienia na pismie, dlaczego gwarancja nie zostaje uznana
    > no i wtedy, zgodnie z wczesniejszymi sugestiami - pih lub powiatowy rzecznik
    > praw konsumenta
    > a tak w ogole to rozmawiaj z wlascicielem firmy, anie jakims sprzedawca,
    ktory
    > niedokonca nawet wie, co sprzedaje

    Witam!
    No właśnie. A co zrobić, kiedy sprzedawca nie przyjmie bo nie jest kompetentny
    (lub z jakiegokolwiek innego wymyślonego powodu), a szef wyjechał na urlop?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.10.03 08:33
  • 06.10.03 10:50
  • 06.10.03 11:20
  • 06.10.03 12:11 scream
  • 06.10.03 12:13 scream
  • 06.10.03 12:53
  • 06.10.03 12:58
  • 06.10.03 18:36 scream

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1