eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.Re: Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena była przez pomyłkę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedawca Allegro nie chce się wywiązać, twierdząc że niska cena
    była przez pomyłkę.
    Date: Fri, 18 Mar 2016 17:00:46 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 37
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ncg79q$89r$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1458320446 14862 79.173.35.225 (18 Mar 2016 17:00:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Mar 2016 17:00:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754567
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik p...@o...pl p...@o...pl ...

    > Witam,
    >
    > Chciałbym zapytać do jakiej Instytucji powinienem się zwrócić o pomoc?
    > Jakie czynności powinienem wykonać (byłbym wdzięczny w punktach).
    >
    > Z góry dziękuję za informację i pozdrawiam - Piotr.
    >
    > ------------
    >
    > Kupiłem przedmiot w cenie 329+10 (przesyłka) zł na tej aukcji:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6049524669
    >
    > Sprzedający zwrócił mi pieniądze i pisze, że przedmiot jest wart 680 zł.
    > Sprzedającym jest firma. Tłumaczą, że był błąd w aukcji.
    > Potem proponowano mi podwyższenie ceny z 330 zł na 530.
    >
    > Ja zaproponowałem, że w tej cenie chciałbym 3 dodatkowe baterie
    > oraz ładowarkę. Nasze negocjacje utknęły i już 2 dzień brak odzewu.
    >
    > Stąd też moje wcześniejsze pytania:
    >
    > Do kogo zgłosić mój problem?
    > Wstępnie myślę o PIH, UOKIK, Rzeczniku Praw Konsumenta (?)
    >
    > Co po kolei i w jaki sposób wykonać?
    > Wydaje mi się, że powinienem naszą korespondencję mail'ową
    > wydrukować i wysłać do którejś z tych Instytucji,
    > z kopią na adres domowy tej Firmy Sprzedającej (?)

    A wziałes pod uwage, ze rzeczywiście sie pomylili?
    Tak czy siak - teoretycznie umowa kupna została zawarta.
    Ale sa tez paragrafy na taka pomyłke, wiec troche bedziesz sie musiał
    pokopac z koniem.

    Do kogo zgłosić? Obecnie to chyba do Trybunału Konstytucyjnego! :)))))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1