  • Data: 2003-01-10 23:23:11
    Temat: Re: Sprzedac dane
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czekalem tylko na informacje jakie dane chcesz publikowac, wiec:

    > Nie, nie. Ja chce sprzedawac plyte (tego jest kilkaset mega). A zeby
    ulatwic
    > przegladanie mam zamiar "dodac" freewareowy program. Czy mozna uznac, ze
    na
    > komercyjnej plycie "przegladarka danych" jest darmowa?

    tak jest. adobe reader (do plikow .pdf - http://adobe.com) jest
    rozpowszechniany na zasadach freeware i mozesz go rozpowszechniac nie
    ponoszac zadnych oplat.

    w Twoim wypadku, program nie jest przedmiotem zysku, lecz dane ktore chcesz
    powielac.
    odpowiedz brzmi wiec: tak, mozesz uzyc tego programu do rozpowszechnienia
    danych, lecz...

    lecz: w umowie licencyjnej, moze widniec punkt, w ktorym takie dzialanie
    bedzie zlamaniem licencji - napisales program do przegladania danych, jednak
    za dane pobierasz oplate...

    rada: przetlumacz tresc umowy, wyciagnij wnioski.

    pozdrawiam i zycze powodzenia ;)
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / http://board.pl/?show=licencja