eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy. › Re: Sprzeda? lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
    From: "zenek" <z...@z...zz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzeda? lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
    Date: Fri, 28 Mar 2008 17:57:25 +0100

    Użytkownik "berli" < > napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    No i jestem po rozmowie!! Poinformowałem grzecznie nowego właściciela,
    że nie może rąbać mi żadnych dziur w budynku, dokąd jestem w tym
    lokalu.
    Dodatkowo powiedziałem żeby wypowiedział mi umowę na koniec tego
    miesiąca i po wygaśnięciu umowy za 2 miesiące się wyprowadzam.
    Facet powiedział, że jeżeli nie pozwolę mu wybić wejścia na hale,
    jakie sobie zaplanował to natychmiast wymienia wszystkie zamki zakłada
    zamknięcie na bramę wjazdową na posesje i jak mu wtargnę to wzywa
    Policje. Oczywiście umowy mi wypowiadać nie ma zamiaru, bo i tak za
    tydzień ma mnie tu nie być.
    Twierdzi, że jest właścicielem lokalu i mam być wdzięczny, że mnie nie
    wyrzuca natychmiast tylko daje mi tydzień. Przypominam, że twierdzi,
    że w umowie notarialnej lokal został zbyty przez poprzednich
    właścicieli jako wolny i natychmiastowy do zasiedlenia bez osób obcych
    czy zajęć na hipotece.

    -------

    Po pierwsze zgłoś na policji, że facet Ci grozi i co zamierza zrobić.
    Poinformuj właściciela o zgłoszeniu sprawy na Policji i o możliwych Twoich
    wielotysięcznych stratach jeśli groźby spełni. Najlepiej, żebyś wysłał mu to
    również pocztą za potwierdzeniem odbioru. Dyktafon to też dobry pomysł.

    No i drugie wyjście z sytuacji - szukaj intensywnie nowego miejsca na
    działalność a gościa olej sobie.

    Pozdrawiam
    zenek ( który wybrałby drugie wyjście...)