    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Date: Wed, 10 Nov 2010 08:25:46 +0100

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ibc77r$86r$1@news.onet.pl...

    Ups...
    wyszukało. REGON 931869378
    Nic nie znalazło szukając przez http://krs.ms.gov.pl/

    > Podaj REGON, jak będziesz miał. I zauważ, że czasem z różnych powodów ta
    > sama osoba pod podobnymi nazwami prowadzi osobistą działaność gospodarczą i
    > jakąś tam spółkę, a czasem spółkę z oo i akcyjną.

    Wg pierwszego linku nie ma żadnych dopisków o rodzaju spółki. Jest
    za to:
    "OSOBA FIZYCZNA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ"

    To co prędzej pisałem o sp. komandytowej, to okazuje się jednym z
    wcieleń firmy, pod identycznym adresem siedziby firmy. Skomplikowane
    to trochę. Firma Handlowa jest właścicielem sklepu internetowego,
    który to sklep ma własny NIP, REGON. Kupowałem jednakże w sklepie
    fizycznym w innym mieście.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]