  • Data: 2010-11-10 19:30:14
    Temat: Re: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ibdhdm$jqm$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > Ups...
    > wyszukało. REGON 931869378
    > Nic nie znalazło szukając przez http://krs.ms.gov.pl/

    Nie miało prawa w KRS znaleźć: Pozwanym jest Tomasz FILIPIAK prowadzący
    działaność gospodarczą jako TOMASZ FILIPIAK FIRMA HANDLOWA TM z/s Wrocław
    ul. Św. Mikołaja 7. Firma militaria.pl .

    Ale ciekawostka :-) Pod adresem
    http://www.echon.pl/polityka-prywatnosci.html znajduje się strona firmy o
    tym samym numerze NIP, ale innym REGON! Wysłałem Militaria.pl ostrzeżenie o
    tym.