  • Data: 2010-11-09 20:14:27
    Temat: Re: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz napisał(a) :

    > Zatem z pewnością firma nie nazywa się Firma Handlowa TM Jan
    > Iksiński, tylko co najwyżej
    >
    > Firma Handlowa TM Jan Iksiński sp. z o.o.
    > Firma Handlowa TM Jan Iksiński S.A.
    > Firma Handlowa TM Jan Iksiński s.j.
    > lub jeszcze inaczej.
    >
    > Pewnie tego dodatku brakuje sądowi.

    Aha, to zdaje się jest spółka komandytowa. Lub była. Znalazłem 3
    różne adresy, z tego najnowszy, ze strony www firmy nie wspominał
    nic o dopisku rodzaju spółki. Zresztą nieścisłości u nich nie
    dziwią mnie już, skoro 2 lata temu prezes UOKiK stwierdził, że w
    spółce wielokrotnie stosowano praktyki naruszające zbiorowe
    interesy konsumentów, m.in. brak informacji o firmie na jej stronie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B