  • Data: 2019-11-27 10:18:46
    Temat: Re: Sprawdzenie stanu prawnego działki ROD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    >Zamierzam kupić prawo do korzystania z działki na ROD. W umowie jest
    >zapis, że znany jest mi stan prawny działki.

    >Stan prawny nie jest mi znany. Jak można ten stan prawny sprawdzić

    No to proponujesz zamiane na "sprzedawca nie okreslil stanu prawnego
    dzialki".

    >i w sumie to o co chodzi -- o zadłużenie, o ewentualnego komornika?

    ROD to taka dziwna konstrukcja. Nie masz dzialki - ROD ma pole.

    Najpierw bys musial sprawdzic plan zagospodarowania przestrzennego,
    moze przewiduja likwidacje.
    Byly tez nielegalne dzialki, ale skoro ROD, to chyba juz
    zalegalizowany.
    W ROD trzeba by sie dowiedziec o dalszych planach, tudziez sprawdzic
    dane "wlasciciela".

    Albo podpisac, bo to chyba niewielkie pieniadze i ewentualnie
    niewielka strata.

    J.