    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawdzarka wyroków !?
    Date: Fri, 5 Jan 2007 01:55:58 +0100

    > To fakt że mam odpis. Nie ma na nim podpisu sędziego ani żadnego stempla
    "na
    > oryginale ...", a wg tej "sprawdzarki" oznacza to, że wyrok nie został
    > podpisany.

    Jestes w bledzie. To wcale nie oznacza, ze wyrok nie zostal podpisany tylko,
    ze twoj odpis nie ma mocy prawnej (tzn nie mozesz sie niem skutecznie
    legitymowac), bo nie zawiera pelnej wymaganej tresci.
    Natomiast podkreslam, ze wyrok znajduje sie w aktach i to na nim trzeba
    sprawdzac, czy ma podpisy i tylko gdyby ten orginal ich nie mial to
    powodowaloby to okreslone skutki prawne.
    Odpis jest tylko odpisem i nawet uchybienia na nim nie powoduja uchybien
    wyroku.

    Cezar