  • Data: 2004-06-12 12:17:29
    Temat: Re: Sprawdzanie plecakow w sklepach
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : >
    : A co jeśli ja nie chcę jechać do zajezdni ani na policję tylko muszę
    : wyjść? Co z ograniczeniem swobody?

    no to wychodzisz, on nie moze CIe na sile zatrzymac bo popelni przestepstwo.
    I wtedy walcz o swoje, na pewno znadziesz swiadkow.
    A jezeli z nim wysiadziesz...sorry.. uprawnienia sie koncza :)

    Co jeśli na skutek takiego
    : zatrzymania przez kontrolerów, co zwykle objawia się w sposób
    : "otoczenia" obłymi cielskami, klienta - poniosę straty?

    Ty wyzchodzisz z autobusu (czy czego tam chcesz) jezeli on Ci nie umozliwi
    tego poprzez
    uzycie sily to popelni przestepstwo, bylo juz o tym. A wtedy sad.
    Tylko zawsze pros ludzi (strasze babcie najlepiej) by podaly jakies namiary
    badz zglosily sie na policje.(zebys mial swiadkow)

    : Mniej lub
    : bardziej przeliczalne na pieniądze, np. spóźnię się na rozmowę o pracę?

    o niedoczytalem :) Wedlug mnie mozesz sprawe zalozyc. Jezeli bedziesz
    potrafil udowodnic ze przez straciles to czemu nie.

    :
    : --
    P.