  • Data: 2006-01-08 20:56:42
    Temat: Re: Sprawa z ZUS - szukam prawnika i pomocy
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na początku czerwca 2005 otrzymuję z ZUS decyzję o odmowie prawa do
    > świadczenia rehabilitacyjnego oraz przysługującemu mi prawa odwołania się do
    > Sądu Pracy i Ubezpieczeń Społecznych (w ciągu 30 dni)
    >
    > 27.06.2005: zaskarża decyzję ZUS w Sądzie Rejonowym
    >
    > 18.10.2005: Sąd odrzuca odwołanie z przyczyn proceduralnych, gdyż nie
    > odwołał się od decyzji lekarza orzecznika ZUS do komisji lekarskiej ZUS
    > pytania narzucające się:
    > - dlaczego ZUS wysyłając decyzję negatywną informuje, że mamy prawo odwołać
    > się do sądu?

    to proste, odrzucil odwolanie, bo oparles je tylko na zarzutach
    dotyczacych orzeczenia lekarza orzecznika ZUS. Odwolanie zatem
    przyslugiwalo - pouczenie prawidlowe - ale jezeli bys podnosil inne
    argumenty. Oczywiscie to psu na bude, bo nie zgadzasz sie tylko z
    orzeczeniem lekarza, ale nie zawsze tak jest. Formalnie wiec wszystko
    bylo ok.

    pzdr
    konrad