  • Data: 2014-01-25 21:59:23
    Temat: Re: Sprawa weksli
    Od: "Maria" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz spróbowac odzyskać weksel.

    Zakładając nawet, że dowiem się jaka to była wypożyczalnia
    filmów te ponad 20 lat temu i że ona nadal gdzieś istnieje,
    to jak mam udowodnić, że w ogóle taki weksel podpisałam?
    A jeśli nawet mi uwierzą, to najprawdopodobniej powiedzą,
    że weksel został zniszczony. I co dalej?

    Rozumiem, że prawo chroni właściciela weksla, ale wtedy
    gdy ktoś nie dopełni tego, co tym wekslem temu komuś
    gwarantował.
    Natomiast w przypadku gdy o należność występuje ktoś,
    kto taki weksel kupił, przyznawanie mu racji przez sąd
    bez czekania na wynik śledztwa prokuratorskiego jest chyba
    przesadą.

    Czy po tej sprawie w Kielcach nikt się nad tym nie zastanawiał?
    W końcu u nas ciągle "doprecyzowuje się" prawo po różnych
    sytuacjach, które obnażają jego niedoskonałość.

    Pozdrawiam
    Maria