  • Data: 2003-07-02 10:53:01
    Temat: Re: Sprawa spadkowa
    Od: "Juzek72" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Na wstepnie dziekuje za odpowiedzi.

    news:bdu91m$28m$2@inews.gazeta.pl...
    > A nie możecie tego podziału sami dokonać? Konieczny Wam jest sąd? Bo
    takiego
    > wymogu nie ma.

    Sek wlasnie w tym, ze wystepuja znaczace roznice zdan w materii "co sie komu
    nalezy" i wyglada na to, ze spadkobiercy, czyli moja mama i jej rodzenstwo,
    nie dojda do porozumienia, choc takie byloby najsensowniejsze, rowniez z
    pobudek moralno-etycznych.

    > Tak. Należy wymienić wszystkich spadkobierców jako uczestników
    postępowania.
    Nie do konca zrozumialem odpowiedz, wiec sie powtorze.
    Oczywiscie zostana wymienieni wszyscy spadkobiercy, jednak czy trzeba
    dolaczyc do wniosku ich akty urodzen i ewentualnie malzenstw?

    Juzek72