    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?
    Date: Mon, 18 Nov 2019 20:41:57 +0100

    W dniu 2019-11-18 o 14:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > W telewizji

    Wczoraj tak wyrywkowo obejrzałam dosyć długi (cały pogrzeb) filmik z
    pogrzebu.
    > No wiesz - prywatnemu detyktywowi raczej nie zalezy, zeby potem jego
    > zdjecia na internecie wisialy.

    Pogrzeb był w internecie.
    Chyba tu ogladałam:
    https://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/pogrzeb-ojca-kr
    zysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-wideo-aa-fCKE-
    aoYT-wRKu.htmlhttps://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/p
    ogrzeb-ojca-krzysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-
    wideo-aa-fCKE-aoYT-wRKu.html

    Miały tam być chyba dwa serca utworzone z chmur. Ja widziałam
    delfina-jak żywego. Poważnie piszę.

    > Bedzie sledzil meza czy zone, i po co mu ta slawa.

    Pewnie kiepsko śledzi, bo by się pochwalił zdjęciami.

    Są w tv programy detektywistyczne, np."Detektywi", czy "Zdrady" i biorą
    w nich udział detektywi. Fakt, że "Ruda" ma na twarzy maskę razem z
    włosami i wcale jej się nie dziwię.

    > Sam Rutkowski lata temu mowil, ze sie czuje zagrozony, bo wielu
    > przestepcom podpadl, ale jak widac zyje, a sam sie okazal przestepca ...

    Taka uzbrojoną obstawę i wozy pancerne mieć i się bać, to chyba z
    psychiką coś nie tak.

    --
    animka