  • Data: 2019-11-18 13:36:12
    Temat: Re: Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 23:26:19 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Tak. Stał taki samochód kilka lat temu przez kilka tygodni pod domem
    > jednego z okolicznych biznesmenów kilkanaście kilometrów ode mnie.

    Pod moim poprzednim domem parkował Aston Martin agenta Tomka - tak, tego słynnego
    uwodziciela z CBA. W sąsiednim bloku mieli melinę.
    W akcji nie widziałem, ale sąsiedzi opowiadali, że na naszej pięknej drodze z płyt te
    jego samochody (nie pamiętam, jakmi miał drugi - hmmm, a może to porsche 911
    parkujące widziałem, a aston martina nie?) osiągały prędkości absurdalne.