  • Data: 2006-03-10 08:32:28
    Temat: Re: Sposób na hałasujących:)
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba ze beda sprawdzac glosnosc za pomoca urzedzen do tego przenzaczonych
    > w pomieszczeniu sasiadow oraz UDOWADNIAC (nie na podstawie zeznania jakies
    > przewrazliwionej sasiadki

    Powiem Ci, że dwa lata temu przeprowadziłem się do nowego bloku. Sąsiad
    jupiszon co tydzień, gdzieś do 2:00-3:00 nad ranem robił imprezy i puszczał
    muzykę tak, że jak przyłożyłeś rękę do ściany, to czułeś wibracje (miał
    chyba kolumny ze 200-300W). A mieszkał ode mnie dwa mieszkania dalej. Czasem
    puszczał muzyke w dzień i tego też nie dało się wytrzymać.

    Udowodnienie nie było problemem - przyjeżdżała policja i organoleptycznie
    stwierdzała, że facet przegina. Zresztą policję zawiadamiali nawet
    mieszkańcy sąsiedniego bloku.

    Facet przy policji stwierdzał, że mandat zapłaci i dalej sobie będzie
    hałasował i że ma wszystko w d.... Pieniądze na mandaty ma i może płacić.
    Uciszył się po kilku miesiącach. Z tego, co wiem, to mial o to kilka spraw w
    sądzie grodzkim i sędzia za każdym razem podwyższał karę, więc po pewnym
    czasie pękł.

    To nie była babcia w szurających kapciach i jakby mu zabrali sprzęt od razu,
    to wszyscy nie męczylibyśmy się przez kilka miesięcy.

    --
    Lukasz