  • Data: 2008-11-07 22:16:37
    Temat: Re: Spółka z o.o. 1-osobowa emerytura zarządu
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Nov 2008 22:06:56 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ale jeśli ktoś nie chce dać zarobić notariuszowi to wystarczy, że weźmie
    > jednak wspólnika ;-)
    > Daj ludziom szansę wyboru ;-)

    racja,
    jak na razie minimalny kapitał 50.000 zł (chyba jeszcze nie weszło
    obniżenie do 5.000) podzielony na 1000 udziałów po 50zł, jeden udział
    oddać, sprzedać, darować komuś... i już notariusz nie ma zarobku.

    Tak statystycznie ciekawe, ile jest jednoosobowych spółek z o.o.
    Chętnie zadałbym pisemne zapytanie w tym duchu:
    "Zwracam się z zapytaniem ile spółek z o.o. jest wg stanu na dzień bieżący
    zarejestrowanych w KRS w tym ile spółek jest jednoosobowych"
    Ciekawe czy w dobie komputeryzacji udzielenie odpowiedzi zajęłoby 15 min
    czy może kilka tygodni (efektywnie, nie liczę czasu leżakowania zapytanie w
    szufladzie).

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/warsaw/ - galeria Węzeł komunikacyjny Młociny