  • Data: 2007-12-01 22:11:04
    Temat: Re: Spółdzielnie mieszkaniowe
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, ale jak działały te spółdzielnie i dlaczego teraz już tak nie
    > działają?

    Kiedyś zanim trafiłeś do spółdzielni mieszkaniowej zakładałeś sobie
    książeczkę mieszkaniową i zaczynałeś wpłacać małe sumki pieniążków,
    kiedy przychodził właściwy moment tj. przekraczałeś 18 lat i dostawałeś
    dowód osobisty, mogłeś uzupełnić kaskę do minimalnego wymaganego wkładu
    (od kilku m2) i zarejestrować książeczkę w jakiejś spółdzielni mieszkaniowej
    i zacząć oczekiwać na swoją kolej w przydziale mieszkania. O wielkości
    mieszkania
    decydowała ilość osób w rodzinie w chwili otrzymywania mieszkania.
    Kiedy ja zarejestrowałem swoją książeczkę i zapytałem jak długa jest
    kolejka
    i kiedy warto abym się dowiedział który jestem w kolejce - to uzyskałem
    odpowiedź,
    że na pewno nie warto pytać wcześniej niż za 25 lat.!!! - a jeszcze tyle nie
    minęło....

    Łapówki i przydziały partyjne to inna bajka....

    zbyszek