  • Data: 2010-03-10 11:31:13
    Temat: Re: Spółdzielnia. Co im mogę zrobić?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gosmo wrote:

    > Ewentualnie jeśli ktoś ma jakieś ciekawe rozwiązanie problemu np.
    > nieudostępniania wskazań liczników, czy ciekawego i niezawodnego
    > mechanizmu rozliczeń wody w mieszkaniach, to chętnie się z tym
    > zapoznam. W sumie mam wielu wkur* znajomych członków spółdzielni, aby
    > powołać dodatkowe zgromadzenie i przepchnąć uchwałę rozwiązującą ten
    > problem.

    Hm, u mnie jest sprawa rozwiązana prosto:
    ten co ma licznik i go udostępnia płaci wg licznika, jakąś tam stawkę,
    wg. cen dostawcy.
    Ten co nie ma licznika, albo go nie udostępni - płaci resztę. Znaczy
    brakujące zużycie dzieli się (wg jakiegoś klucza, mieszkańcy i metraż)
    miedzy tych, którzy licznika nie mają.

    Są i dziwo lotne kontrole tychże liczników, odkąd się pojawiły magnesy
    neodymowe na rynku z "ostrzeżeniem" że zatrzymują liczniki.

    Wykrycie takiego magnesiku automatycznie sprawia że zarządca nie uznaje
    wskazań licznika. Podobnie - nie wpuszczenie kontroli, jeśli nas
    zastanie w domu. Jeśli nie zastaną - konsekwencji nie ma.
    To tylko kwestia umowy - wpuszczać nie musisz, ale będziesz finansowo
    traktowany jak ten co nie ma licznika.

    --
    Pozdro
    Massai