  • Data: 2019-12-18 16:32:26
    Temat: Re: Śpiewak kontra Ćwiąkalska. Jeśli wątpisz, jesteś z PiS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 18.12.2019 o 15:41, J.F. pisze:

    >czyli kuratorom ?

    Nie wiem, ale skoro Spiewak nie zarzucil, to moze pieniadze wplywaly
    na depozyt sadowy.
    Oczywiscie za kuratele nalezy sie wynagrodzenie :-)

    >po co szukać ? nie lepiej wyczyścić kamienicę z mieszkańców ?

    ale pytanie brzmi, czy miala taki obowiazek.
    Bo jak nie ...

    Gdzies tam mozna wyczytac, ze mieszkancy zdazyli wykupic mieszkania,
    jeszcze od miasta.
    Moze nie wszyscy ... ale za te wykupione UM wyplacil wlascicielom
    kamienicy odszkodowania.
    Wiec czysty zysk, bez czyszczenia :-)

    Za to wraca sprawa czyszczenia ... czy to jeszcze ma sens, czy tylko
    czynsze podniesc do poziomu rynkowego.

    >widać ktoś jednak znalazł, i nie była to prawdopodobnie kuratorka ?

    Zdecydowanie nie, bo archiwista, zatrudniony przez mecenasa od tej
    pierwszej polowy spadkobiercow, ktory takze zaproponowal pania mecenas
    na kuratorke.
    Przeszkadzala mu czyscic, czy "lokatorzy zmusili do poszukiwan" ?

    J.