  • Data: 2019-12-19 14:37:56
    Temat: Re: Śpiewak kontra Ćwiąkalska. Jeśli wątpisz, jesteś z PiS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ja rozumiem, że była powołana jako kurator osoby nieznanej z miejsca
    >pobytu - czy się mylę?
    >W takiej sytuacji który sąd (z nazwiskiem s.) powołał kuratora dla
    >nieznanej z miejsca pobytu osoby 114 letniej?

    A zagwarantujesz, ze umarl ?
    Poza tym - moze ma spadkobiercow.

    >Akurat sądowi wyjątkowo łatwo to sprawdzić on-line poprzez system
    >Sad-Pesel, parę kliknięć w komputer.

    Sadowi sie chyba nie chce klikac, tak w ogolnosci mowiac, ale w tym
    przypadku ... zapewne delikwenta nie ma w systemie.
    Wiec sie go nie znajdzie klikajac.

    >W Krakowie sędziowie reprywatyzowali kamienice na podstawie
    >sfałszowanych w Stanach oświadczeń wówczas jako ponadstuletnich
    >byłych właścicieli (zwykle żydowskich)
    >Ci sędziowie mają się dziś dobrze?

    Pewnie tak. Jak dobrze sfalszowane ... to nie wzbudzalo watpliwosci.

    Pamietasz kamienice Walcow ? Lech Kaczynski ja "zwrocil", mimo, ze
    cala sprawa na oszustwie byla oparta.
    Tylko skad urzednik w Warszawie ma wiedziec, ze gdzies tam hen daleko
    w innym miescie, sa akta w archiwach sadu.

    To powinno byc na biezaco aktualizowane ... ale komusza wladza
    olewala, bo po co jej jakies papiery - beda potrzebne, to sie dekret
    wyda.

    >Dla tego bagna potrzebna byłaby "opcja zerowa" i wielki żal d...
    >ściska, że nie zrobiono tego po 1989 roku.

    Byc moze.
    Ale Kaczynscy byli dwa razy przy wladzy w poprzednim okresie, i jakos
    im sie nie chcialo.

    Teraz sie biora, gdy tamci sedziowie to juz na emeryturze ...

    J.