  • Data: 2015-11-12 23:01:15
    Temat: Re: Spalanie odpadów u sąsiada - jak postępować?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-09 o 13:24, Krastiu pisze:
    > U brata przez płot jest gość co cały rok pali w piecu (ogrzewanie wody
    > latem, zimą ogrzewanie chałupy) czym popadnie (stare okna z farbą, płyty
    > wiórowe, stare meble z okleiną itd.).
    A skąd teza, że taki opał jest rakotwórczy? Badania jakieś statystyczne
    robiłeś? Poza tym płyta wiórowa to świetny i czysty opał. Co z tego, że
    nazywa się płyta? Że nie ma atestu? U mnie po sąsiedzku jest zakład
    produkujący właśnie z płyt różne wyroby i co? Cały odpad przerabiają na
    opał. Tzn, część spalają u siebie, a nadwyżki brykietują. Ochrona
    środowiska to przyklepała i nawet w lokalnej gazecie były głosy
    zachwytu. Tym magicznym sposobem rakotwórcza płyta wiórowa zmienia się w
    ekologiczny opał.
    Nie wypowiem się natomiast na temat płyty z okleiną i starej farby.
    Ja może jestem starej daty, ale jak nie masz odwagi pogadać z gościem,
    to piszesz "uprzejmie donoszę"? Dla mnie donosiciel i ORMO-wiec, to ten
    sam gatunek ludzi.
    Jacek