  • Data: 2009-06-04 11:29:01
    Temat: Re: Spadki (znowu... do tego długie)
    Od: "vV." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź.
    Będę jednak drążył...

    > Tak.

    Tak? A dokładniej jak? Pytam, bo poniżej piszesz coś,
    co temu przeczy, lub też ja tego nie zrozumiałem.
    Uszczegółowię więc:
    Czy na jednej rozprawie da się załatwić stwierdzenie
    nabycia spadku, jego podział, oraz przekazanie (darowiznę)
    spadków rodzeństwa na rzecz męża zmarłej?
    Jeśli tak, to w jaki sposób to przeprowadzić?

    > Pierwszego prawnika zwolnij. Albo jest głupi albo bardzo niedokładnie go
    > cytujesz (a to znaczy że nie potrafił ci sensowne wyjaśnić swojego
    > stanowiska, bo teoretycznie jest to możliwe, ale nie ma mowy o żadnej
    > darowiźnie).

    Więc co konkretnie "teoretycznie jest możliwe"?

    --
    Dziękuję, pozdrawiam...
    vVojtek.