  • Data: 2010-10-26 04:35:14
    Temat: Re: Spadek i podatek - niech mnie ktoś oświeci
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-25 22:42, witek pisze:

    > no, czytaj dalej, 6 miesiecy od .....

    No fuckt, przestałem czytać po słowach "od powstania obowiązku", a tam
    dalej jest:

    Art. 4a. 1. Zwalnia się od podatku nabycie własności rzeczy lub praw
    majątkowych przez małSonka, zstępnych, wstępnych, pasierba, rodzeństwo,
    ojczyma i macochę, jeSeli:
    1) zgłoszą nabycie własności rzeczy lub praw majątkowych właściwemu
    naczelnikowi urzędu skarbowego w terminie 6 miesięcy od dnia powstania
    obowiązku podatkowego powstałego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 2-8 i
    ust. 2, a w przypadku nabycia w drodze dziedziczenia w terminie 6
    miesięcy *od* *dnia* *uprawomocnienia* się orzeczenia sądu
    stwierdzającego nabycie spadku, z zastrzeSeniem ust. 2 i 4

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.