  • Data: 2015-10-23 14:55:16
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 października 2015 12:17:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > O ile pamietam, to na to zapis stosowny w KC jest, i jesli pozostali
    > nie chca sie dogadac po dobroci, to wchodzi tez w gre sprzedaz calego
    > domu i wyplacenie im proporcjonalnej kwoty ze sprzedazy.
    > No chyba, ze zle pamietam, ale imo jakos to przewidziane jest.

    Ale co się mają dogadywać? Ja mam swój udział, ja jestem winien komuś kasę i niech
    komornik zajmie mój udział. Pozostali właściciele nikomu winni nic nie są.
    Teoretycznie możesz kupic mój udział na licytacji. Mnóstwo takich ogłoszeń o
    licytacji jest typu: "1/2 udziału w nieruchomości" "49/100 udziału we własności
    samochodu"
    Licytacje tego typu sa ogłaszane ale czy ktoś rozsądny kupi 49/100 udziału w
    samochodzie czy 1/2 udziału w mieszkaniu?
    > IMO tak, choc oczywiscie moga oproznic jeden czy dwa pokoje i
    > powiedziec ze to dla twojej dyspozycji.
    > Masz potrzebe - wynajmij komus :-)
    Nie.
    Słowo klucz- "niewydzielony udział" czy jakoś tak.
    Więc i część kuchni, część korytarza, część piwnicy itp.;)
    > Ale najbardziej mnie interesujący, a nie tam jakieś drobne 10 tys.
    A to niech się już inni wypowiedzą.