  • Data: 2012-09-29 18:36:36
    Temat: Re: Spadek a darowizna czy to jeszcze obowiązuje????
    Od: KJ <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > do wartosci spadku zapomniales doliczyc długi, ktory go trochę
    > pomniejszą. wiec udział wyjdzie trochę mniejszy

    odjąłem w wartości spadku 12 tys które to SĄ kredytem

    > Tylko wyjasnij mi jedną rzecz.
    > PO CO to wszystko liczysz tak dokładnie i co chcesz osiągnąć.
    > Przeciez to wszystko i tak policzy sąd i jak wyjdzie tak wyjdzie.

    policzy sąd albo i nie, zrobimy notarialnie potwierdzenie dziedziczenia
    a jak wszyscy będą zgodni to się dogadamy, tylko muszę wiedzieć ile mi
    się należy

    > jesli bratu zalezy to niech twardo szuka tego aktu darowizny. Naprawde z
    > niego taka sierota, ze nie wie gdzie był z żoną podpisywać akt
    notarialny?
    > A jak mu nie zalezy, to tym lepiej dla ciebie, wiecej zostanie do
    podziału.

    sprawa aktu już nie aktualna bo wiem że nie ma w nim wyłączenia tej
    darowizny ze schedy spadkowej czyli jak to podzieli sąd wg danych które
    podałem? co z tym zachowkiem gdy zaliczam darowiznę w część spadku dla
    brata?