  • Data: 2023-03-29 16:37:17
    Temat: Re: Spadek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 13:41:26 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Nie w tą stronę kombinuj. Po zmarłym zostało mieszkanie które spadkobiorca
    > chciałby wynająć lub sprzedać. Ma do tego prawo w oparciu o art. 924,925
    > K.C.?

    Wynając - może sie uda. Najemca moze miec na tyle zaufania,
    że ten miesieczny czynsz zaplaci osobie, ktora klucze ma :-)

    Sprzedac ... nie wiem co na to notariusz.

    Ale od pewnego czasu notariusz może obslużyc i dziedziczenie,
    to najpierw poswiadczy dziedziczenie, a potem nie bedzie czynił
    problemow przy sprzedaży :-)

    https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-stwierdzenie-naby
    cia-spadku-u-notariusza-szybsze-niz-w-sadzie

    Ale jak nabywca bedzie chcial miec swojego zaufanego notariusza? :-)

    J.