  • Data: 2005-07-20 08:49:55
    Temat: Re: Somsiad niszczy mój dom!
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:dbkrk5$6iv$1@proxy.provider.pl

    > Mam wrażenie, że sąsiad w pierwszej kolejności zniszczył Twój słownik
    > ortograficzny.
    >
    > Ja wiem, że na newsach tak nie wypada, ale za dużo czytam pręgierza :)

    Ja nie czytuję "pręgierza", ale odnoszę wrażenie,
    że nie ma tam nic na temat Netykiety, a ściślej
    - na temat poprawnego pisania postów.
    (pozostawiania wrotek, cytatów do których odnosi
    się nasza_Twoja odpowiedź i umieszczanie sig'ów
    pod delimiterem)
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    IDEA naszej ERY to żyć na PLUSie i mówić HEYAH