    From: "Piotr M" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smsy
    Date: Mon, 17 Oct 2011 13:38:47 +0200

    Dnia 17-10-2011 o 13:27:12 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie wnikam, choć nie bardzo rozumiem, dlaczego miałby nie wiedzieć. Ale
    > chodzi przede wszystkim o fakt, że operator nadawcy potwierdzi wysłanie
    > smsa pod dany numer o danej porze.

    W przypadku nękania to i może to być właśnie dowód, ale w przypadku gróźb,
    to faktycznie treść smsów jest mizernym dowodem, gdyż można pod biling
    spreparować otrzymane smsy, właściwie to chyba nawet prawie żaden dowód,
    tak jak napisałeś na początku. Tak sobie myślę, że dopiero po fakcie
    (zdarzeniu i nieszczęściu) takie smsy można dopiero powiązać.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?