  • Data: 2002-03-24 01:17:47
    Temat: Re: Smieszne a jednak:seks w aucie i policja
    Od: "Cinek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0203240001410.1281-100000@loca
    lhost...

    > ^^^^^^^^^^^^^

    > Chyba nie odpowiedziałeś na pytanie... a może samochód zaparkowany "w
    > ustronnym miejscu" też jest miejscem publicznym?

    publicznego. istota jego sprowadza sie do tego czy moze ono byc zauwazone
    przez blizej nieokreslona i niezyndywidualizowana grupe osob. moe to wynikac
    zarowno z miejsca dzialania jak i sposobu i okolicznosci czynu. nie wiem co
    Pan ma na mysli mowiac o ustronnym miejscu, nawiazujac do powyzszego kojarzy
    mi sie to z garazem...

    Pozdrawiam.
    Marcin.