  • Data: 2004-08-30 19:29:15
    Temat: Re: Śmieci wyrzucane na ulicę - problem
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/08/2004 20:27, Adam wrote :

    > Dzięki. O taką odpowiedź mi chodziło.
    > Mam jeszcze tylko wątpliwość co do legalności zrobienia takiego zdjęcia.

    Bezpodstawnie. Miejsce jest publiczne, więc nie jest łamane prawo do
    prywatności osoby fotografowanej.

    Taki zdjęcie nie podlega też ochronie z art 24 kc (jako dobro osobiste),
    gdyż jest zgodne z prawem.

    Zdjęcie nie będzie też rozpowszechniane, więc nie podlega ochronie
    określonej w art 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have