  • Data: 2008-05-23 09:13:18
    Temat: Re: Smieci podrzucane pod plot - mam sprawce i co dalej?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Finał był taki: napisałem list że pod swoim płotem znalazłem śmieci a w
    > nich dokumenty medyczne pana .........(tu nazwisko z kwitów) ale "nie
    > mogę" odczytać adresu więc proszę sąsiadów o pomoc w odnalezieniu
    > właścicieli, bo nie wiem czy przypadkiem w tych dokumentach nie ma ważnej
    > informacji np o chorobie zakaźnej czy wenerycznej. Zwracam się

    hehe - Wredny Marian, ale pomyslowy :).

    dzwonilem na straz miejska dzisiaj rano - moga przyjsc,
    ale ogolnie jest jak mowisz - nic nie moga mu zrobic
    za to moga mi wlepic mandat za balagan (cudze smieci)
    wokol mojej posesji :).

    w moim przypadku rachunek za telefon nic mi nie daje;
    wyciag z konta tez pewnie nie - poza tym typ 13 maja
    mial na koncie tylko 5k zl, wiec to zaden bogacz :).

    jedyne co mi przychodzi do glowy to nocna eskapada
    (ta smiecio-kukulka na 99% dziala pod oslona nocy :)
    i wyrzucenie pod jego posesje kilki otwartych workow
    ze smieciami;
    no, ale to jest malo oryginalne :(