    From: "hiki o!" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Date: Sun, 04 Aug 2013 15:52:46 +0200
    <ktebol$fgd$1@node2.news.atman.pl> <kted4m$pu7$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl> <ktem25$bsa$1@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb50ea$0$1461$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc1c4$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fe350f$0$1446$65785112@news.neostrada.pl>

    On 04.08.2013 13:03, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 02.08.2013 18:38, Budzik pisze:
    > /..../.
    >
    > Absolutnie powinniśmy, bo koszty wywozu śmieci wzrosły monstrualnie.
    >
    > Ale kluczowe jest tu "rozumienie ustawy".
    > Okazuje się, ze papier jest metalem, metal - plastikiem. Plastik -
    > papierem.
    >
    > No i promocja terroru i donosicielstwa.

    Oby. To byloby najtaniej. Ale beda patrole, kontrole, specjalne komorki
    do tego - cala machuna biurwokratyczna zasilana z czego? Z dodatkowej
    kaski za wywoz smieci.

    Jedyne co mnie cieszy to ostateczne rozwiazanie u mnie. Smieci sortuje
    sie na:
    - sortowane
    - pozostale

    Pierwsze wrzuca sie do w koncu postawionych kontenerow - szklo, metal,
    plastik, papier - wsio do jednego miejsca.

    Drugie, oprocz wielkogabarytowych (np. ciężarówka) i niebezpiecznych
    (np. akumulator ;) wrzuca sie tak jak poprzednio.

    Oczywiscie mam swiadome "spolecznestwo lokalne" i gdyby bez ustawy
    postawiono tak pojemniki i wywieszono plakaty informacyjne, to
    samobysiedzialo. Skad to wiem?

    Bo jak w okolicy niedalekiej byly dzwony to samo sie dzialo, ze az nie
    nadazali oprozniac.

    Jedyne zaś co mnie smuci to to, ze choc placimy jak za sortowane (przy
    powyzszym ukladzie) to placimy wiecej niz wczesniej. A za niesortowane
    byloby jeszcze wiecej.

    Podsumowując - zostaliśmy ukarani za sortowanie.

    Za niesortowanie zostalibysmy ukarani jeszcze bardziej.

    Ale to normalne, jak sie ma osły w parlamencie.

    zen.aspx