    Date: Sat, 03 Aug 2013 10:40:47 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd

    > I Ty potem piszesz, że wszyscy się czepiają.

    Dałbyś spokój, bo się to robi lawowe.

    > Pisałeś *O PLASTIKU* czy nie pisałeś?

    No i nadal piszę. I co?

    > Jak chciałeś napisać O OBIERKACH to było trzeba pisać O OBIERKACH,
    > nie zabierałbym głosu, czy to trudne?
    > ;>

    A to nie może być dwóch problemów? Braku miejsca na oddawanie plastików
    i braku miejsca na oddawanie obierków?

    > Pomysł, żeby śmieci odbierać rzadko jest wyjątkowo głupi.

    Ale im częściej odbierasz, tym drożej. O tym piszę budzikowi. Jak kiedyś
    jechała jedna śmieciara i brała zwykłe kosze po kolei jak leci, to teraz
    musi jechać 5 zespołów. Więc będą jeździć rzadziej. W dodatku odbiór
    śmieci segregowanych jest dużo droższy, więc żeby ciąć cenę, tną dojazdy.

    > A w miejscach w których tych śmieci jest dużo już zupełnie
    > stanowi przegięcie.
    > Tyle, że to są bardzo konkretne argumenty, których *NIE* poruszałeś!

    chyba z 10 razy, ale co tam...

    > Daj mu kosza ;)

    Ja mu nigdy słowa nie dawałem, od razu miał czarną polewkę. Niestety
    naiwniaki, co myślały, że do końca życia będą siedzieć w UK i Irlandii
    masowo na debila głosowały.

    > No OK.
    > Ale pisałeś tak, jakby koszy na plastiki nie było.

    Bo można powiedzieć, że nie ma. Pierdolnęli 2 ciągle przepełnione w
    centrum pomiędzy 8 dużymi bunkrowiskami, to tak, jakoby ich nie było.
    Zresztą nie pisałem, że nie ma pojemnika, ale że nie ma gdzie oddawać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek