    Date: Sat, 03 Aug 2013 10:33:38 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbac23$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc139$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 02.08.2013 18:38, Budzik pisze:
    > Nie wiem, ile masz zamieszania.
    > Tez mieszkam w bloku.
    > Mam w kubły, jeden na smieci, drugi, wiekszy na plastiki.

    No widzisz, a nie 5. Czyli nie sortujesz właściwie.
    gdzie mam ustawić 5 koszy i do tego ile będzie mnie kosztowało
    zapewnienie ich wypróżniania?

    > Butelki odstawiam z boku.

    Z boku czego?

    > Jak zadbać o to zeby oprózniac - nie bede komentował.

    No więc sam widzisz.

    > Ja tam smieci wynosze dosc czesto, bo smierdza. Plastiki wynosze jak jest
    > pełno, Butelki przy okazji.
    > Tyle razy wychodzi sie z domu...

    Ile razy? ja wychodzę raz, z psem wieczorem na spacer. I 5 kubłów wtedy
    nie wyniosę.

    > Chyba ie odpowiedziałes na pytanie...
    > taniej dostać posortowane niz przesortować bo potrzebne 5 okienek?

    Ano taniej sortować w sortowniach.

    > Kubly oddzielne były i tak tyle ze nie w jednym miejscu.

    U nas nie było, a teraz coraz więcej, zaczynam mieszkać na śmietniku :(

    > Kontrolerów *jeszcze* nie widziałem.

    No bo minął miesiąc i dopiero się ich rekrutuje.

    > Nawet jakby jechało ich 5.

    No to masz 5 wozów, 5 załóg obsługujących, 5 razy przejechana trasa....

    > Pytanie czy droga jest kubatura czy przejechane kilomentry?

    Nie rozumiem.

    > Świadomośc tego, ze musze zrobić miejsce dla makulatury.

    Czyli kolejny kubeł. Genialne... Nie wiem jakie masz mieszkanie, ale ja
    nie mam Pokoju Śmietnikowego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek