    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmieci po nowemu
    Date: Tue, 09 Jul 2013 23:47:49 -0500
    <2...@b...poznan.pl> <kpvqg1$70j$12@dont-email.me>
    <1kkarxeabh4uk.1m9i4vnba765t$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1306242234580.1868@quad>
    <2...@b...poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1306251149410.3944@quad>
    <2...@b...poznan.pl> <1...@d...icnet>
    <krhss3$82o$1@dont-email.me> <1...@b...poznan.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    Firmy_przetwarzaja

    > Suma sumarum wyjdzie z tego jakas jedolita wersja. Ogladałem relacje z
    > sortowni BYS w Warszawie i ci kazali odkrecac.
    > O mysiu od pcozątku mówiłem, ze to absurd i nie warto tego robić.
    > Dzieki za info.

    Za to z wielu miejscowowsci moge ci pozbierac ulotki, w ktorych wrecz
    groza, ze za nieoplukane opakowania beda naliczac oplaty jak za
    niesegregowane.

    Ciagle przyzywczajeni jestesmy do gospodarki sterowanej centralnie.
    Jak sie dalo mozlwiosc podjecia decyzji na poziomie gminy to wyszlo co
    wyszlo.
    Gminy totoalnie nie potrafia rzadzic i uprawiaja wolnoamerykanke.