  • Data: 2013-06-28 08:31:54
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-28 02:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Po to, zebyśmy ustalili, że są takie śmieci, których utylizować się
    > finansowo nie opłaca ale pomimo tego powinniśmy to robić.

    A ja Ci próbuję uświadomić, że nie ma takiej sytuacji, że czegoś się
    "nie opłaca", jeśli coś obiektywnie trzeba robić.

    Więc wylewacz akumulatorów będzie płacił za szkody w środowisku tyle, że
    nie będzie mu się opłacało *nie utylizować*. Ale na straży tego mogą
    stać zasądzające odpowiednie odszkodowania sądy. I jedynie tyle chciałem
    pokazać, że nie do wszystkiego potrzeba ustawowego zamordyzmu i
    prowadzenia za rączkę.

    --
    Liwiusz