  • Data: 2013-06-22 01:00:42
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > na dzisiaj tylko podniesienie stawki, jutro moze byc mandat np 250 zl.
    >
    > Nie ma zadnych przeszkod aby to wprowadzic.

    Nie ma również zadnych widoków. ale pomarudzić można.

    > kwestia definicji co to jest posortowane.
    >
    > Notatki z szywka lub zeszyt z grzbietem wykonanym z czego innego niz
    > papier nie sa wg ekosystem uwazane za posortowane.
    > Tak samo koperta z foliowym okienkiem.
    >
    > Wiec jak ty uwazasz, ze cos sortujesz to sie szybko przekonasz ze
    > jednak nie sortujesz.
    > Bo wkazdej chwili firma moze zmienic definicje co to zanczy
    > posortowane.
    >
    > Butelka z nalepka tez nie jest posortowana.
    >
    > wiec wg tej definicji ty niczego nie sortujesz.

    witku drogi,
    dlaczego z jednej strony próbujesz siac ferment, z drugiej probujesz
    umniejszać moje starania?

    Masz tutaj zalecenia dla Poznania:
    http://www.goap.org.pl/edukacja/jak-segregowac-smiec
    i/
    do papieru kasiazki, zeszyty - nie ma słowa o zaleceniach dotyczacych
    sposobu laczenia kartek.
    do plastików butelki - nei ma słowa o ograniczeniach dotyczących nalepek.

    > naprawde ni czujesz, ile ustaw zostalo zywcem bez sensu wzietym z
    > ameryki.

    nie, nie czuje.
    Mam wrażenie, że mamy zupełnie odmienny system prawny od nich.

    > ustawa o szkolnictwie i wporwadzenie gimnazjum to kopia system
    > amerykanskiego,.

    Naprawde? ciekawe...

    > pomysl na gimbusy to kopia systemu amerykanskiego,

    Aha, a ja myslałem ze potrzeba dowożenia dzieci.
    No ale skoro w Ameryce tez sie dowozi dzieci...

    > reforma zdrowia xx lat temu to jest doklada kopia systemu
    > amyerkanskiego
    >
    > i reforma smieciowa jest dokladna kopia systemu nowojorskiego.
    >
    > mandaty wprowadzis ie pozniej.

    Zazdroszcze bujnej wyobraźni.

    > to autentycznie pojedz sobie do nowego jorku i przyuwaz smieciarza
    > wystawiajacego mandat bo w smieciach znalazl butelke.
    >
    > Gliniarza, ktory zaklada ci do smieci tez mozesz spotkac.
    > i tam nikogo to nie dziwi.

    Nie znam NY wiec sie nie bede wypowiadał.
    Ale prognozowanie ze u nich to i u nas - w sumie sympatyczne ;-)

    > dokladnie to co myslisz.
    > beda zagladac do smieci.
    > jesli znajda tam cos co powinno byc w recyklingu a nie jest dostaniesz
    > decyzje o podwyzszeniu opłaty od biezacego miesiaca za niesegregowanie
    > smieci mimo, ze sie do tego zobowiazales.

    Z ciakwosci - w jaki sposób firma, ktora wygrywa przetarg bedzie tym
    straznikom płacić? W jaki sposób bedzie ich zatrudniac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"