  • Data: 2013-06-21 20:06:33
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To mandat, czy podniesienie stawki?

    na dzisiaj tylko podniesienie stawki, jutro moze byc mandat np 250 zl.

    Nie ma zadnych przeszkod aby to wprowadzic.

    > Skoro maja być posortowane to dlaczego miałyby nie być?

    kwestia definicji co to jest posortowane.

    Notatki z szywka lub zeszyt z grzbietem wykonanym z czego innego niz
    papier nie sa wg ekosystem uwazane za posortowane.
    Tak samo koperta z foliowym okienkiem.

    Wiec jak ty uwazasz, ze cos sortujesz to sie szybko przekonasz ze jednak
    nie sortujesz.
    Bo wkazdej chwili firma moze zmienic definicje co to zanczy posortowane.

    Butelka z nalepka tez nie jest posortowana.

    wiec wg tej definicji ty niczego nie sortujesz.

    > I ma to związek z polska ustawa śmieciową taki ze...?

    naprawde ni czujesz, ile ustaw zostalo zywcem bez sensu wzietym z ameryki.

    ustawa o szkolnictwie i wporwadzenie gimnazjum to kopia system
    amerykanskiego,.
    pomysl na gimbusy to kopia systemu amerykanskiego,
    reforma zdrowia xx lat temu to jest doklada kopia systemu amyerkanskiego

    i reforma smieciowa jest dokladna kopia systemu nowojorskiego.

    mandaty wprowadzis ie pozniej.

    > Tak. Tak. Beda ci strażnicy zaglądac w każdy kubeł i sprawdzać czy jogurt
    > dopiłeś...
    > No po prostu usmiałem się od rana.

    to autentycznie pojedz sobie do nowego jorku i przyuwaz smieciarza
    wystawiajacego mandat bo w smieciach znalazl butelke.

    Gliniarza, ktory zaklada ci do smieci tez mozesz spotkac.
    i tam nikogo to nie dziwi.

    > Może opowiedz dokładnie, co według ciebie będa ci straznicy robić, dlaczego
    > będa to robić itd - w końcu śmiech to zdrowie.

    dokladnie to co myslisz.
    beda zagladac do smieci.
    jesli znajda tam cos co powinno byc w recyklingu a nie jest dostaniesz
    decyzje o podwyzszeniu opłaty od biezacego miesiaca za niesegregowanie
    smieci mimo, ze sie do tego zobowiazales.