    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Date: Sat, 10 Sep 2011 14:01:14 +0200

    On 10.09.2011 07:39, Maruda wrote:
> [...]
    0628

    > A który z podpunktów tego art. Twoim zdaniem łamie człowiek, który
    > wytworzył odpady komunalne (kuchenne) przebywając poza swoim
    > mieszkaniem, po czym wyrzucił je do osiedlowego śmietnika zgodnie z jego
    > (śmietnika) przeznaczeniem?

    IMHO sytuacja jest płynna w obrębie nieruchomości czy osiedla.
    Ale jeśli ktoś pakuje śmieci na pakę i podrzuca komuś innemu, to jestem
    prawie pewny że jest to nielegalny transport odpadów.

    Przy czym to podpada pod art. 79c, art. 79b mógłby mieć zastosowanie
    gdyby się okazało że np. te śmieci są firmowe a delikwent nie złożył
    informacji o wytwarzanych odpadach. I chodziło mi tutaj o dotarcie do
    takiego delikwenta po nitce do kłębka - bo gdyby IOŚ wpadł do niego z
    planu kontroli, to też by uruchomił art. 79b niezależnie od podrzucania
    śmieci.

    Tomek