    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Date: Fri, 9 Sep 2011 19:59:37 +0200

    > Użytkownik "Twat"
    > Co mogę zrobić mając zdjęcie i numer samochodu rejestracyjnego osoby która
    > podjeżdża pod osiedlowy śmietnik i wyrzuca swoje wiejskie śmieci?
    > Jaka szansa ukarania i na jakiej podstawie ?
    > Płacimy za wywóz śmieci a takie buraki podmiejskie mieszkające w willach z
    > super samochodami oszczędzają nawet na śmieciach i podrzucają je na osiedlowe
    > wysypiska.

    Wydaje sie ze najlepsze w takiej sytuacji jest rozwiazanie radykalne.
    Komus kto podjezdza pod osiedlowy smietnik nalezy wybic szybe lub
    (troche trudniejsze) przebic opone(y). Na wypadek proby wyparcia sie
    dobrze by bylo cala sytuacje rejestrowac (tu jednak potrzebne sa juz
    przybajmniej 2 osoby) aby miec zarejestrowane ze smieci jakie wlasnie
    znalazly sie w pojemniku zostaly tam wrzucone przez "sprawce". Dalej
    moga byc 2 scenariusze. "Sprawca" swiadomy wykroczenia pospiesznie
    sie oddala i swoje smieci zaczyna wozic na inne osiedle lub tez zaczyna
    sie wsciekac i straszyc wezwaniem sluzb porzadkowych. Tu znowu sa 2
    warainty. Po informacji ze za podrzucanie komus smieci moze zaplacic
    spora grzywne "sprawca" oddala sie lub tez niewzruszony grozi ze bedzie
    wzywal. W tym momencie nalezy wyciagnac telefon i dzwonic gdzie trzeba.
    AM
    P.S.Zawczasu mozna powiadomic miejscowa spolecznosc ze szykowana
    jest taka akcja i spytac czy sklonni beda ewentaulnie partycypowac w jakie
    zwiazane beda z naprawieniem szkody.