  • Data: 2013-11-01 09:45:30
    Temat: Re: Smieci
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-31 22:47, witek wrote:
    > Kubeczka po jogurcie nie wzięli bo nikt od nich go nie chce odkupić.
    > Segregowanie jest zależne od tego czy firma ma zbyt na odpady czy nie.

    Problem polega oczywiście nie na ustawie, tylko na tym, że Pan Wojciech
    jest za mało asertywny i daje się robić w wała.

    Jeśli sortuje zgodnie z regulaminem utrzymania porządku i czystości w
    gminie, to nieodebrane śmieci pakuje i zawozi do urzędu gminy. Przecież
    od uchwalenia ustawy utylizacja odpadów staje się problemem gminy, a nie
    Pan Wojciecha. A jeśli w podobnej sytuacji jest nie tylko on, ale i
    sąsiedzi to ich siła negocjacyjna zdecydowanie rośnie.

    Przypuszczam, że już takie przedstawienie sprawy w firmie śmieciowej
    rozwiązałoby sprawę (ze względu na kary jakie mogą zostać nałożone na
    firmę odbierającą odpady).

    BTW, przećwiczyłem podobną sytuację jak u mnie ekipa zostawiła dwa worki
    bo im się wydawało że za dużo śmieci wyrzucam.
    Email ze zdjęciem wysłany do firmy i CC do urzędu gminy jeszcze tego
    samego dnia spowodował automagiczne zniknięcie worków.

    Piotrek