  • Data: 2006-08-04 08:49:47
    Temat: Re: Służebność drogi koniecznej
    Od: Dorota <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers <j...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > To jest po prostu wartość udzielenia, jednorazowa.

    Widziałam już umowę notarialną, jest służebność przejazdu i
    przechodu dla każdoczesnych właścicieli, za opłatą 600 zł
    rocznie, płatną do 15 stycznia roku następnego. Na właścicielu
    nieruchmości władnącej spoczywa obowiązek utrzymania drogi
    w należytym stanie.

    Nie ma nic o mediach, choć są pociągnięte prawie wszystkie
    (prąd, gaz, telefon, woda, kanalizacja) - za wyjątkiem
    kablówki (przynajmniej tyle na razie mi przychodzi do
    głowy) - tutaj przyda się pewnie porozmawiać z sąsiadami.

    Umowa została spisana w październiku 2004 roku.

    --
    Dorota Kulas
    d...@p...com