  • Data: 2004-12-06 17:09:17
    Temat: Re: Slub poza USC
    Od: "renja" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RR" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cp1jsa$630$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy w Polsce mozliwe jest udzielenie slubu przez urzednika USC poza
    urzedem?
    > Czy mozna "porwac" urzednika w jakies fajne miejsce i tam zorganizowac
    > ceremonie?
    >
    > R.

    Jest możliwe i to raczej bez zbytnich problemów. Moja kuzynka w zeszłym roku
    zapragnęła wziąć ślub nie w USC tylko w zabytkowym pałacyku w jej
    miejscowości. Nie miała żadnych problemów w załatwieniu formalności i jedyne
    co musiała zrobić to zapłacić nieco większą sumę za "niedogodność" związaną
    z dotarciem urzędnika cywilnego do tego pałacyku. Oczywiście w/w kwotę
    wniosła do kasy USC.
    Ślub był prześliczny

    http://www.gazeta.pl/usenet/